HEJ ALLIHOPA

Jag har precis kommit hem från min 5000 kronors pedikyr och mina tår är såååå fina just nu.
Jag lägger upp bilder senare på mina underbara fötter.
Har precis avnjutit en caesarsallad och risi frutti med min älskade Mr X !
Gud vad jag älskar mig själv. Jag vet att jag är en stor förebild för många bloggare och jag är ledsen att säga detta men ni kommer aldrig komma upp i min nivå.
Nu är det inte så att jag är egenkär eller liknande, nu är det bara så att jag älskar mig själv och det är bara sanningen.

Åhh gud jag såg äckligaste ungen idag, idag när jag och Mr X satt och åt min fjärde caesarsallad för dagen så precis när jag skulle stoppa en stor bit mat i munnen så skrattade den :O ALLTSÅ DET KAN DET BLI ÄCKLIGARE ELER HALLLÅ?
Som tur är så vill inte Mr X heller ha barn och det känns verkligen som att vi kommer att vara tillsammans livet ut. Jag ska såååå streilisera mig när jag blir 25 år.

Alltså jag blir så arg på såna som blir helt hysteriska över denna så kallade växthuseffekt. fattar ni inte att det bara är en bluff?!
jag är bara så lycklig för att det blir varmt, då kommer ju inte jag behöva lägga ut flera tusen på spray tan. inte för att jag är fattig eller så man fatta många caesarsallader jag kan köpa för det?!
Så åk bil mera gott folk så blir det varmare ;) eller jag säger ju inte att det är en växthuseffekt jag säger bara att det är bra att åka bil mycket. Gör som min pappa köp två bilar var till familjen

Ikväll ska jag till mina gaykompisar, det ska blii såå kul, vi ska typ ha schlagerkväll jag som trodde att alla som kunde mycket om schlager var gay. Men jag träffade ju min älskade Mr X hos min gaykompis, så det kan ju inte stämma att han är gay för jag ser ju inte ut som en kille. För jag är ju såå snygg i min nya kaninpäls.

Aja, nu ska jag kila iväg och fixa min ögonbryn!

CIAAAAO

Kommentarer
Postat av: Stina

Denna blogg kunde ha varit rolig om man inte gillar Bella, men jag gillar henne så tyvärr. Jag skrattar inte! ;)

2008-02-27 @ 14:48:15
Postat av: Anonym

helt patetiskt att du lägger ner tid på henne,.
jag gillarinte blondinbella men de här e ju bara fett onödigt.
lägger ner jävla mycke tid och e du avensjuk helt ärligt :

2008-02-27 @ 14:58:09
Postat av: Anonym

Ja dom är nog verkligen JÄTTE avundsjuka på en sådan fin skönhet och världens bästa perssonlighet. HAHAHAHAHA :)

2008-02-27 @ 15:06:30
Postat av: ajajs

hahah, finns ju faktiskt inget att vara avensjuk på, hennes personlighet är bara gräslig och fejk.

2008-02-27 @ 16:02:51
Postat av: Eric

Tanken är god. Hacka ner på den där äckliga Bella så mycket du kan, hon är värd det.

2008-02-27 @ 16:24:10
Postat av: maria

hahaha :D HAHAHAAHAH
skrattar åt DIG! ;) så mobbad.

2008-02-27 @ 16:30:56
URL: http://mariamariia.blogg.se
Postat av: Anonym

Gillar inte heller Blondinbella.. men är det inte bättre att strunta i henne då än att lägga ner ännu mer tid på henne och vara dum mot henne? hon har väll inte gjort någonting mot dig antar jag?

2008-02-27 @ 16:36:15
Postat av: DIn mamma

asså du måste ju vara mega cp! helst seriöst.. cp bara

2008-02-27 @ 17:05:24
Postat av: Valentina

HAAHAHAHAH!!! Det här var underhållande. Me like!! :D:D:D:D

2008-02-27 @ 17:14:02
URL: http://vallen.blogg.se
Postat av: Anonym

haha.. ja hae inget imot bella, men fy som jag skratta när jah läste de med barnet som skrattade haha.. ahh kan inte sluta hahaha......... föörlåt=)

2008-02-28 @ 21:41:21
URL: http://theressee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0