HEJ ALLIHOPA !

Jag höll ju nästan på att glömma att lägga ut bilder på mina vackra, underbara och alldeles fantastiska tår efter min 5000 kronors pedikyr !

image10

ååååh jag är såå nöjd!

Efter jag var klar gick jag och köpte en smoothie för 80 kr , alltså så himla billigt det är.
Innan jag skulle till mitt lilla bloggcoach möte(jag har en bloggcoach för att jag är så blåst att jag måste ha hjälp med stavningen till det jag ska skriva) så var jag och kollade på en jättefin päls av vit tiger åååh den kostade bara 800 000 :) jag ska så köpa den!

Alltså jag hatar djuraktivister som ogillar mig för att jag har päls! vadå jag vill ha min päls för att jag blir så otroligt snygg i den och liksom det är ju inte som att djuren lider för dom vet ju att dom kommer ligga mot min underbara mjuka hud varje dag liksom. Det måste ju vara varje individs dröm på denna jord eller ?

Nej nu börjar mitt möte :)

Skriver senare allihopa.. CIAAAO !

Kommentarer
Postat av: anna

för 5000 spänn borde du väl åtminstone få snyggt nagellack men ack nej.den pedikyren kunde jag gjort bättre själv. men men. tyckte du det var värt att lägga pengarna på så ok.

2008-02-27 @ 19:05:39
URL: http://annarunemyr.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHA! det bästa jag läst på länge! snacka om att du gjorde min dag, sååå klockrent! fortsätt så!

2008-02-27 @ 19:19:32
Postat av: Anonym

skojar anna tro? :P

2008-02-27 @ 20:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0