HEJ ALLIHOPA!

åååååh jag blir så irriterad.
Här sitter jag och är heelt slut efter att ha shoppat en hel dag, alltså mina pengar tar aldrig slut jag vet inte vad jag ska göra av dom..jag kan ju inte skänka bort dom heller liksom .. det är ju inte de som har har suttit här och bloggar, det är ju såå utmattande!
Jag har också bara ätit två caesarsalladers idag, kan dagen bli värre eller? Hör och häpna det kan den.
Vår städerska håller på att dammsuga så man kan inte ens höra vad man själv tänker, varför måste vi ha en städare för? Jag som är så renlig av mig, jag är ju liksom Blondinbella, det är ju inte som att jag är skitig?

Alltså jag har ingen fritid jag har alltid massa events och galor att gå på.. Jag orkar inte vara så populär som jag är, jag är ju typ värsta kändisen..hihihi :)
ÅÅH VAD ALLA ÄLSKAR MIG, JAG ÄR SÅ PERFEKT!

Nej nu ska jag iväg på muf-mingel så att vi värvar in lite nytt folk som vi kan övertala att växthuseffekten är bluff.
Ska köpa en ny minkpäls imorgon också , längtar!! Lyllos djuren säger jag bara :)

CIAAAAO !

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha... ;) klockrent

2008-02-28 @ 21:30:04
URL: http://diem.blogg.se/
Postat av: robin fröström

Sitter i klass rummet och skrattar så jäkla mycket! Har vissat hela klassen din blogg!

2008-02-29 @ 11:23:37
URL: http://robinfrostrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0