Hej allihoppa!

Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska invistera i minkpälsen eller kaninpälsen, jag är snygg i båda såklart? Igår gick jag och min älskade underbara coola MR.X ut och käkade på stureplan, såklart sturepan? Vi gick till kanske 10 olika ställen och ingen hade den perfekta caesarsalladen för mig, så vi åkte till bromma för jag var faktiskt tvungen att ha min caesarsallad enligt mig själv, blondinbella. Ajuste höll ju nästan på att glömma att jag plåtades igår, lätt att glömma saker ibland (A). Det var ganska kul fast jättejobbigt, usch usch har ont i hela kroppen av alla olika poser jag var tvungen att stå i. Mina ben värker också och har lite smått ont i nacken, men det var kul. Eftersom jag var så duktig och orkade hela plåtningen så unna jag mig en stor kvällsfika med mycket olika sorters räkmackor, fast räkorna var lite torra i smaken dock, säkert sossarnas fel.. Ajuste en till sak jag höll på att glömma jag fick såklart ha en fin och dyr kaninpäls på mig, den passade mig. Jättevackert att det var kanin men lite synd att mönstret inte riktigt gick ihop med mina ögon, tråkigt tråkigt men det var iaf kanin.

Lägger in en bild på min egna MR.X, efter vi käkat min casearsallad! (Sluta tjata om att jag ska berätta vad han igentligen heter och berätta saker om han, ni får vara nyfikna jag bryr mig inte för jag måste få ha ett privatliv. Snälla ni är på mig hela tiden och ska veta allt om mitt liv. Någonting måste jag ha för mig själv, förutom alla mina minkpälsar, och kaninpälsen jag nog ska köpa.

image1

Ska kila iväg på pedikyr nu, mina tår har blivit riktigt torra efter en veckas uppehåll av skötsel, lägger in bilder frånm pedikyren senare, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAH

2008-02-27 @ 10:18:52
Postat av: Anonym

SKÖNASTE BLOGGEN EVER :D

2008-02-27 @ 13:57:52
Postat av: paula

din blogg=UNDERBAR x)

2008-02-27 @ 14:38:49
Postat av: sandra

moget...

2008-02-27 @ 14:57:48
Postat av: Anonym

seriöst. ni är ju helt dumma i huvvet ! Verkligen, köp ett liv?

2008-02-27 @ 15:47:16
Postat av: hahaha

HAHAHAAHAHAHAHAH äkta :) brabrabrabra

2008-02-27 @ 15:59:49
Postat av: omg.

okej, visst jag gillar nog inte blondinbella så .. men seriöst, det här var bara för omoget!

2008-02-27 @ 16:05:12
Postat av: Anonym

hahahahaha:D

2008-02-27 @ 17:48:38
Postat av: tindra

men allvarligt, vääääx upp!!!!

2008-02-27 @ 19:04:44
Postat av: Anonym

HAHAHAH, kan inte sluta skratta!

2008-02-27 @ 19:22:25
Postat av: emma

Ganska så omoget kanske, "internet-mobbing" är inte så jävla kul om man blir utsatt för det, vilket jag tror att blondinbella blir en hel del. Mr X är ju Carl Bildts son, det vet ni nu va?

2008-02-27 @ 21:15:49
URL: http://emmzolo.blogg.se
Postat av: Anonym

Omogna jävlar, stör ni er så mycket på henne, så låt henne vara ifred. Ni visar ju bara hur stört omogna och otroligt tråkigt liv ni måste ha. Hon kanske skriver provocerande. Men låt henne vara ifred om allt hon skriver är så fel. Du verkar ju inte klara av att andra människor lever på andra vis än dig!

2008-02-27 @ 23:09:36
Postat av: maria

HAHAH såå jävla bra!!! HAHAHAHAHA

2008-02-28 @ 15:32:28
Postat av: Anonym

men shit people slappna av. vafan, den här bloggen är full av internskämt mellan folk i innerstan som vet hur hon är. bella behöver komma ner på jorden lite.

2008-03-09 @ 18:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0