Hej allihoppa!

Alltså idag när jag skulle ta tunnelbanan hem från Stureplan, där jag varit ännu en gång för att få tag på den mest prisvärda caesarsalladen på kvällskvisten kom jag att tänka på att när typ nyhetsprogram som rapport och aktuellt babblar massa om att våldet i stan har ökat så mycket på senare dagar, klart att ungdomarna i de centrala delarna av Sthlm blir mer våldsbenägna. Kort och gott, det jag menar är att om inte media skulle framställa stan och mitt kära stureplan som ett ghetto skulle ju självklart både våldet och våldtäkter minska?! Det är ju bara logiskt liksom?!

Och på tal om inget alls. Måste bara berätta om en lite knasig fetisch jag har. Som ni säkert vet var jag ju på en gynekologundersökning imorse. Killen, eller rättare sagt mannen, (för ja, visst var han manlig), som undersäkte mig var bara sååååååå snygg. Inte undra på att "skohornet" lätt gled in. Och ni undrar säkert hur jag kan veta att den där staven känns som ett skohorn?! Joo såhär är det ju, att innan jag träffade coola, häftiga, tuffa, superrika MrX, så hade jag ju inte mkt till sexliv så jag använde helt enkelt min fantasi och provade ett skohorn. Så nu vet ni varför jag vet.

Men klockan börjar ticka mot senare timmar så jag ska nog sätta på mig min underbart mysiga utterspäls pyjamas som jag köpta på en weekendresa jorden runt, för ynka 450 000 EURO och krypa ner i min säng men nyvävda lakan av håret från insidan av en uzbekistansk tiger.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: E

haha kul men orka anstränga sig för det här.

2008-02-27 @ 23:53:19
Postat av: Anonym

lol

2008-02-28 @ 01:51:41
Postat av: Sofie

HAHA jag tycker verkligen att det är jätteroligt!! :

2008-02-29 @ 12:47:55
URL: http://guesswho.blogg.se
Postat av: Valentina

HAHAHAHHAAHAHAAHAHHAHAHHA asså du är så bra!!! :D

2008-02-29 @ 13:14:17
URL: http://vallen.blogg.se
Postat av: Anonym

hahahahahha du är klockren

2008-02-29 @ 13:30:36
Postat av: Anonym

Hahaha så jekla bra!!

2008-03-04 @ 15:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0