Nyttiga-bellas heta tips!

Åhh, det var en riktigt krävande vecka jag gått igenom. Men nu är det över och jag får äntligen ägna mig åt mina caesarsallader. Var nyss på ett väldigt givande möte om konst och hälsa, lärde mig mycket nytt tex att jag liknad en bacon!? Det är inte så svårt att vara nyttig som jag alltid har trott gör som mig bara, käka caesarsallader. Ska senare lägga upp recepts på riktigt goda olika varianeter av caesarsallader, ja det finns ju olika sorters dressingar och salter man kan tillsätta med. Och så ska jag ge er tips på hur man gör den absolut nyttigaste caesarsalladen, det lärde jag mig på kursen om "how to be skinny like me", (me=blondinbella). Aja nog om konst och hälsa ska hem och trycka i mig tre kilo glass som väntar på mig i köket..


ps. mmm, glass är gott!


image14

Kommentarer
Postat av: Hannah.

DIGGAR ERAN BLOGG STAAAAARKT :D haha

2008-02-29 @ 12:54:50
URL: http://fischy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0