Shabba Allihoppa!

Jag sitter här och funderar på vad jag ska välja för ämne om att skriva på svenskan, jag menar vad det än blir så kommer jag få mvg. Men jag vill ta nått extra bra ämne, jag har klurat jättelänge än så läneg väljerjag mellan dessa:

  • Minkpälsar
  • Kaninpälsar
  • Harpälsar
  • Tigerpälsar


Ja det är verkligen svårt, kan inte riktigt bestämma mig! Hjälp mig läsare det är ju trots allt er jag lever på! Tjänar så mycket pengar på den här bloggen att jag inte kan göra av med dem, åååh det är så jobbigt vad ska jag köpa för nya grejjer idag då? Hjälp mig mina älskade läsare!

Kommentarer
Postat av: JULIA

Om du nu ogillar henne så mycket som du antagligen gör, varför lägga ner tid på henne? Det här är ju bara patetiskt, fattar du inte att du skämmer ut dig?
Visst jag gillar inte heller blondinbella, men inte fan lägger jag ner min tid på att göra en blogg om henne. Skaffa dig ett liv istället för att använda andras!

2008-02-27 @ 17:51:03
Postat av: j

håller inte med jullan... om man nu stör sig så mycket på blondisbella så SKA man göra narr av det, för då känns det roligare:) annars går man ju bara runt och stör sig på de.. den här bloggen=asrolig:D
gör lite videoinlägg också;)
Hejdå allihopa nu ska jag äta cesarsallad

2008-02-27 @ 19:36:07
Postat av: Anonym

i just loooove it!

2008-02-27 @ 22:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0