TJENA ALLIHOPA!

Alltså en del idrottstjejer är så ju så himla maskulina, jag fattar inte hur dom kan visa sig ute.
Liksom jag måste ju sminka mig i 3h för att jag ska bli så snygg som jag är nu..och liksom ni ser ju resultatet jag är ju såååå himla snygg ! ÅÅH VAD JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV!
Hur kan man ens leva om man ser ut sådär? Och liksom jag är ju så jävla ytlig! Min hund har ju till och med stylist annars skulle jag inte ens kunna gå med den ute, tänk om folk skrattar ut den liksom?
Jag är så ytlig det var nog därför jag mobbade flickor som inte sminkade sig när jag gick i lekis, klart man sminkar sig då liksom?

ÅÅÅÅH! vad glad jag blev idag när jag hade gymmat så kunde man mäta sitt kroppsfett och muskelmassan..vet ni?
Jag har mer muskelmassa än en normal tjej har, åååh nu kan jag bygga muskler.
Nu tänker ni säkert att jag då kommer se ut som dessa idrottstjejer som ser så maskulina ut.
Men ni tror fel. Hallå? Jag är Blondinbella jag kommer ju vara såå snygg med lite muskler jag kommer ju inte se ut som en man, jag kommer ju bara vara så snygg! längtar till jag får ett 6-pack att visa upp för Mr X.
Jag är ju en tävlingsmänniska också jag ska nog tävla med Mr X om vem som kan få flest magrutor nu när jag har så mycket muskelmassa. Jag är ju ingen normal tjej jag är ju den bästa, vackraste tjejen i världen så det är ju klart att jag har mer muskelmassa än de liksom.."vanliga" tjejerna. vad trodde ni?

image12     image13

Ser ni hur dom ser ut? UUSCH DOM SER UT SOM MÄN
dom äcklar mig nästan lika mycket som barn gör...

CIAAAAAAO! casearsallad ska jag äta nu.



Kommentarer
Postat av: KUNGEN!

KLOCKREN:d

2008-02-27 @ 20:01:50
Postat av: Cary

JAG ÄLSKAR DIG SOM GÖR DENNA BLOGG !

2008-02-27 @ 20:36:36
URL: http://Cfalk.blogg.se
Postat av: Robin Fröström

Nog för att jag själv läser blondinbellas blog men humor har man ju alltid! Älskar när folk driver med "B-kändisar"

2008-02-27 @ 22:05:20
URL: http://robinfrostrom.blogspot.com/
Postat av: Evylyn

HAHA, kan man vara roligare?! :D :D :D

2008-02-27 @ 22:35:33
URL: http://evylynpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0