Åååh min no spending månad!

Hej på er allihoppa, jag är verkligen smart genom att jag har min NO-SPENDING MÅNAD nu så får ni både reda på hur mycket jag brukar göra av med varje månad (10.000kronor), plus att jag visar att jag kan vara en av er. Ååh men synd var det att jag råka göra bort mig genom att jag skrev i ett blogg-inlägg att jag ska på ansiktbehandling (kostar ju runt 1000spänn)...ajuste sen råka jag visst skriva att jag skulle på make-up rådgivning (kostar ju runt 500spänn). Åh sen fösökte jag vara duktig genom att skriva att jag endast hade köpt lite mat och en skvallertidning för 100kronor. Aja, även sveriges största bloggerska kan göra misstag :D Aja, jag har iaf min no spending månad nu som går ut på att jag ska klara mig på 1050kronor (även fast jag redan gjort av med 1600), så ska iväg på resturang nu (en väldigt dyr!), sen efter det får det bli en caesarsallad med Mr.X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0