ÅRE

Förlåt att jag inte har hunnit blogg så mycket på senaste tiden, JAG, Sveriges STÖRSTA SNYGGASTE PERFEKTASTE BLOGGERSKA!  Har nu gått från G-kändis till F-kändis !! Snart kanske Robinson Robban ringer och bjuder honom till sin födelsedagsfest. Hjälp när fyller han år?! Måste välja outfit nu!
Finsk TV, har ju vart runt mig på stan och jag visade de alla Caesarsalladsställen det finns i Sthlm , och självklart min pälsbutik och Plastikoperationskliniken där jag i framtiden ska utföra alla mina ingrepp för att stanna förevigt ung. ÅÅÅH ALLTSÅ JAG ÄR JU NÖJD MED MIG SJÄLV, DET ÄR JU INGET FEL PÅ MIG..MEN ALLTSÅ JAG VILL JU PLASTIKOPERARA MIG FÖR ATT BLI..SNYGGARE ..ELLER ALLTSÅ JAG ÄR JU REDAN PERFEKT!!!

Nu är jag i Åre, och jag måste bara säga gud vad underbart det är här uppe! Idag tog jag ett stort steg! Jag gick från att åka slalom i pulkabacken till att nu åka i en skidbacke för barn runt 3-4 år :) Snart kan jag ju ställa upp i OS, eller nej USCH ! om jag ställer upp i OS, så kommer jag ju se ut som tjejerna som idrottar mycket och ser ut som män.
Nej jag ser hellre ut som Miss Piggy och Kattkvinnan än som Anja Persson !

Nej nu ska jag ner och äta på ett amerikanst ställe. Jag ska äta så så mycket ! Om jag nu ser ut som Miss Piggy i ansiktet kan jag väl lika gärna göra det på kroppen också, jag är ju redan på god väg..HIHIHIHHI

PUSS PÅ ER ALLA...MED PENGAR ! <3


Kommentarer
Postat av: Linn

Du är en hemsk människa. Gå och bajsa din töntiga lort. Jag förstår inte hur du orkar lägga ner en massa tid på att driva med blondinbella. Varför liksom? Hon lär ju knappast läsa din blogg.
Usch vad du är avunsjuk för att det går bättre för andra, din patetiska människa.

2008-03-20 @ 21:20:31
URL: http://linnberglund.tjejsajten.se
Postat av: Ia

bara för att man driver med någon betyder inte det att man är avundsjuk. Varför tror alla det? En annan sak jag undrar är varför du, Linn, utsett dig till blondinbellas försvarare i cyberspace. Har inte DU något bättre för dig än att skriva illa formulerade "försvarstal" till blondinbella på en blogg som hånar det hon står för. Det är ju väldigt uppenbart att det inte är själva personen blondinbella det drivs med, utan det ideal bland unga kvinnor hon representerar. Personligen tycker jag att det är fruktansvärt pinsamt och oroväckande att hon får unga kvinnor att tro att det enda sättet att göra karriär på är att blondera sig och skriva om pengar på undermålig svenska.
Lugna ner dig och håll dig till blondibellas sida, där tror jag att dina omogna inlägg når en större och yngre publik, som ligger på samma mentala nivå som du. Lycka till

2008-03-21 @ 09:40:47
Postat av: Linn

Mina omogna inlägg? Vad är inte den här sidan då? Den här sidan handlar faktiskt om just blondinbella. Det är elaka och personliga påhopp.
Tycker du att det är moget att uttrycka sig som att botoxet rinner ur läpparna? Eller att skit om miss piggy? Ja, jag är då inte en av dom som tror att en blogg är det enda sättet att tjäna pengar på.
Att blondinbella's och så många andras bloggar har blivit så populära är knappast deras fel. Får man chansen att tjäna stora pengar på det så är det ju klart att man gör det! Sure, det är helt ok att driva med folk. Men inte på det här sättet, det är ju helt sjuk! Hur långt kommer man med att klanka ner på en människas utseende m.m? Vi är alla människor. Folk verkar inte kunna acceptera Bella's åsikter och tankar. Bara för att man inte tycker som henne så behöver man inte säga att hennes näsa är ful, att hon är fet & flottig eller att hon liknar Miss Piggy. Och ja, det handlar faktiskt mest om avundsjuka. Hon är jävligt självständig och det tycker jag är bra för en sjuttonåring. Jag är själv inget stort fan av henne. Men jag skulle aldrig i min vildaste fantasi påpeka hennes utseende. Sen allt tjat om att vara blond. Vad spelar det för roll vilken hårfärg man har? Hur kom det in i ditt inlägg? Det hade ju knappast med saken att göra.

2008-03-21 @ 16:57:32
Postat av: Linn

Hennes utseende har tagits till överdrift. Innerst inne vet jag att dom flesta inte tycker att hon är ful. Det är bara hennes provocerande som gör att ni klagar på henne från topp till tå för att ni delar olika åsikter. Ta te.x Kenza, hon snackar inte politik och en andra massa viktiga saker.
Och det gör att hon inte får några argument och därför har ingen ens klagat på hennes utseende.

2008-03-21 @ 17:03:12
Postat av: valentina

HAHAHA!

2008-03-22 @ 01:59:09
URL: http://valentinaemilia.blogg.se
Postat av: mariah

Linn Linn Linn. gå o köp dig en Caesarsallad va ?

2008-03-22 @ 15:09:48
URL: http://miahmariah.blogspot.com
Postat av: gggggg

Linn är en tööönt ;)

2008-03-22 @ 17:35:59
URL: http://ggg
Postat av: gg

men Linn hört talas om HUMOR? Blondionbella bryr sig inte om dej tönt så sluta acta like hennes friend!

2008-03-28 @ 21:36:09
Postat av: Very important person

HAHAHA VILKEN ROLIG BLOFGG

2008-11-28 @ 18:03:14
URL: http://ppippi.blogg.se/
Postat av: Ida

haha jag brukar inte gilla såna här bloggar, men denna var faktist lite rolig :D se till att inte gå för långt bara, som att kalla henne massa saker och sånt ^^

2009-05-10 @ 15:42:58
URL: http://idapettersson90.blogg.se/
Postat av: sarah

du är en hemsk människa, det du gör är helt jävla idiotiskt. är det såhär ditt liv ser ut eller? man kan fan i mej tro det!

2009-07-02 @ 15:39:37
Postat av: Jennyh ♥

Fin blogg =)



www.jennyh.se

2009-07-02 @ 16:00:24
URL: http://jennyh.se
Postat av: Johanna&Lina

Snälla?

2009-09-20 @ 14:31:20
URL: http://justanotherlook.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0