Barn = USCH !

En av sveriges största bloggerska har PANIIIK!
Pappa skulle åka och handla mat och nu ska jag passa min lillebror ;o Hur hade han tänkt att detta skulle gå?! jag hatar barn..jag rör inte barn. DOM ÄR JU ÄCKLIGA!
Jag får inte ens pengar för det? Hur konstigt är det liksom, jag är ju sveriges största bloggerska jag borde ju få pengar för att jag ens visar mig på stan. Han skulle vara borta i en evighet också..10 MIN!
Såklart ska brorsan börja gråta också, vad ska jag göra? ska jag ge den en prada väska så blir det bra? det skulle ju lätt funka på mig.

2 min senare..

han gråter fortfarande..jag har ju gjort pedikyr på hans tår men han gråter fortfarande. Jag vet ju inte ens hur man bär en bebis..kanske i benen? jag fösökte också locka honom med lite möet men det funkade inte heller. HAN BETER JU SIG SOM EN JÄVLA ARBETARKLASSBEBIS!!! Pjuuh nu kommer pappa hem :) Ska iväg och träffa Nils nu så ska vi gå och handla mat till våran middag...ååh vad jag känner mig vuxen. Man handlar ju inte mat förns man är vuxen liksom.

KRAAAM FRÅN MIG SVERIGES STÖRSTA BLOGGERSKA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är underbar!

2008-03-04 @ 21:21:16
Postat av: sandra

haha avgudar denna blogg HAHAHAHAH

2008-03-05 @ 00:10:54
URL: http://sajnadra.blogg.se
Postat av: samia

hahhaaaaa

2008-03-05 @ 12:20:42
Postat av: Anonym

"kanske i benen" HAHAHAHA

2008-03-06 @ 14:47:48
URL: http://lisabranzell.blogg.se
Postat av: amanda

hahahahaha alltså skönaste människan som gör den här bloggen!

2008-03-06 @ 16:03:00
Postat av: Amela

Ja tror faktiskt att jag föredrar denna blogg hellre framför den blondinbellas blogg som jag läste innan. Alltså jag dööörrr av flabb och en grej också.. allt du skrev, tro mig det är så hon tänker också. DU ÄGER HELT ENKELT. Bort med Blondinbella fram med therealblondinbella.

2008-03-09 @ 21:25:47
Postat av: Jäää

Bloggen är absolut underbar!!!!!!!!!!!

2008-03-17 @ 16:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0