Jag hade inte...

Fikade med tjejjerna nyss på ett jätte dyrt ställe, ååh så tråkigt att jag aldig får någon variation på mitt liv bara alla dessa dyra ställen hela tiden, aja det kan inte hjälpas.. Jag åt iaf en caesarsallad, kände att jag ville prova på något nytt är så jäkla trött på människor som hela tiden äter samma sak och aldrig vågar ta risker eller göra något ovanligt? Vi tjejjer snackade om de senaste som hade hänt, ååh kände att jag inte hade så mycket att berätta bara att,hela lovet gick  åt till att springa på  massa möten, plåtas hit och dit, göra bloggsaker, fika med läsare, träna och träffa Mr X. Gud vilket liv alltså, har så mycket att göra hela tiden det är så himla krävande att vara sveriges största bloggerska, liksom att behövas plåtas hela tiden, man får ont i hela kroppen och man blir riktigt hungrig utav det.. Aja det är ju inte bara det som är jobbigt, utan att jag alltid får så mycket uppmärksamhet av alla.. Bara jag köper en ny minkpäls för 50.000 kronor.... Aja, svårt att alltid vara den vackraste och snyggaste människan på jorden, men jag pallar med det! Ska stå mig för att jag är snyggast, ingen kan trycka ner mig för jag är therealblondinbella. Ska ta mig en caesarsallad nu, ciao!


Kommentarer
Postat av: ...

HAHAHAHAHA! DU verkar ju må riktigt bra! STACKARS MÄNNISKA, DU HAR JU INGET LIV.

PAAAAAAAAAATETISKT. Att man ens orka sjunka såhär lågt.

2008-03-03 @ 21:42:36
Postat av: Anonym

håll käften! varför läser du då? jag älskar det!

2008-03-03 @ 23:12:18
Postat av: eMMAAAA

hahaha jag älskar dig. den där tjejen är ett skämt :) DU ÄR SÅ JÄVLA SKÖN SOM GJORT DENNA BLOGG, ALL CREDIT TO YOU

2008-03-04 @ 00:18:03
Postat av: Anonym

DU GÖR MIN DAAAAAAAAAAAAAAAAG!

2008-03-04 @ 09:05:54
Postat av: Anonym

BÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄST

2008-03-04 @ 09:06:14
Postat av: amanda

hahahahha!alltså det här borde ju varasveriges mest lästa blogg istället, för skön

2008-03-04 @ 13:08:21
Postat av: Anonym

Haha keep goin boy or gurl, äntligen någon som kan driva med bella lite. Carolavarning på henne alltså, tror att hon är älskad men egentligen hatad av hela jävla sverige, iaf av oss i innerstan som ser fanskapet mellan varven. Såna som du tar blondinbella tillbaka till verkligheten, klockrent!

2008-03-09 @ 18:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0