Media efter mig, IGEN..

Ååhh dem får verkligen inte nog av mig, therealblondinbella. Mailen och telefonsamtalen bara strömmar in.  De är efter mig som iglar, ååh jag har faktiskt börjat tröttnat fast det har såklart verken dem eller ni, suck.. Aja får väll göra er nöjda ett tag framöver men sen får det vara nog, jag orkar inte synas på tidningarnas framsidor mer. Tröttsamt att se sig själv varje morgon..


Förästen finns på metro idag (som vanligt), eller det kanske var DN.. aja bäst att ni kollar alla tidningen nu när man gått och blivit kändis..

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA

2008-03-12 @ 21:20:47
Postat av: Sören

Hittade nyss denna sida, en jätterolig parodi på blondinbella. :-)

2008-03-12 @ 23:03:25
Postat av: Hanna

Denna blogg höjer min vardag ibland

2008-03-16 @ 16:33:10
URL: http://www.emmahannahemera.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHA så jävla rätt, detta gjorde min dag kan jag säga!!!!!

2008-03-17 @ 11:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0