Nån annan tidning, IGEN suck..

Hej på er allihoppa, måndag idag. Känns faktiskt ganska skönt att jag ska tillbaka till skolan nu efter ett par dagar i kändislivet, kan vara riktigt påfrestande ibland suck, att jag pallar! Ajuste ska ju också vara med i nått annat tvprogram och  intervjuas av lite olika tidningar, kommer tyvärr inte ihåg namnen på alla är ju så många som vill ha med mig nu, även sveriges största bloggerska har svårt att komma ihåg allt. Speciellt alla som är efter mig med att jag ska medverka i deras grejjer, suck.. nu får dem lugna sig jag går ju trots allt i skolan också! Aja ska iväg till stan nu och shoppa till min skidgarderob eller döpte jag den garderoben som ligger närmast soffan till höger för hobbygarderob eller var det kanske den som låg i köket över diskbänken? Hum kommer inte ihåg vilket namn som hör till vilket garderob, sorry men det är så när man har många garderoben förstår ni! Nu blir det stan då, och en caesarsallad får det bli idag. (För omväxlingens-skull) ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0