Om ni undrar..

Om ni undrar över min no-spending månad så är det så att jag inte alls köper en massa den här månaden, jag håller mig till mina 1050kr. Åååh okej att jag gått på ansiktbehandlar och make-up kurser och köpt underkläder, osv (kan ju inte skriva upp allt, skulle blivit mer än du själv orkar läsa..) för 4000kr men jag köpte faktsikt en årsföärbrukning av allt detta, typ 100.000 kronor, men hallå jag är therealblondinbella!? Så jag klarar min no-spending månad nu i mars eftersom jag redan köpte allt till den här månaden förra  månade, åååh nej nu avslöjade jag ju mig? Men ååh jag måste ju visa för er att jag alltid köper massa saker, och ibland när jag ska ha no-spendingar månader så köper jag allt innan månaden, testa du med! Som förut när jag inte skulle köpa godis på hela lördagen, så köpte jag en årsförbrukning av godis dagen innan alltså på fredagen, så jag KLARADE det, jag köpte inte en enda godisbit på lördagen. Fan va jag är bra, det här kommer jag klara! Så ni som undrsar varför jag går på en massa och köper en massa, så vet ni nu att det redan är FÖRBETALT. ska iväg och köpa en caesarsallad nu (förbetald), ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria

hahahahahaha

2008-03-18 @ 15:57:33
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0