Överallt

Oj. Jag såg precis att jag var med i Aftonbladet, och igår var jag på Metros förstasida... eller var det DN?! Så svårt att hålla koll på alla ställen jag finns på just nu. Igår ringde de förresten och frågade om jag ville vara med på första sidan av nya Kalle Anka nummret, kan det bli bättre?!

Som alla såg var jag ju med i TV i torsdags och kan ju inte säga annat än att jag, Therealblondinbella vann över alla, med mina starka argument om varför ALLA kan (och vill) bli som jag. För vem vill inte vara Sveriges största bloggerska om Sveriges största bloggerska heter Therealblondinbella vill säga. Som jag ju gör, och därför vill alla vara som jag.
Iallafall så bodde jag och mrX på ett grymt fint hotell när vi var i Göteborg, vi hade havsutsikt över Atlanten, det var allt vi kunde drömma om.

Det enda som hände som som jag gärna kunde ha sluppit var när jag och mrX skulle basta, och han var så himla rolig så jag var tvungen att skratta hela tiden, och då blev metallen i min tandställning så varm att jag brännde hål på mina läppar och all botox rann ut. Det var inte kul.

Kom igen nu, skriv en motivering varför just NI ska vinna en bloggfika med fina, vackra, underbara mig nu. Nu ska jag gå och kamma min nya minkpäls.

Kommentarer
Postat av: Alinne

Hahaha ;) sött

2008-03-17 @ 20:13:08
URL: http://alinneandersson.blogg.se
Postat av: T i n a

Din blogg råkade hamna på mina favoriter... :) SÅÅ BRA

2008-03-17 @ 20:39:39
URL: http://tinairene.blogg.se
Postat av: T i n a

Din blogg råkade hamna på mina favoriter... :) SÅÅ BRA

2008-03-17 @ 20:39:51
URL: http://tinairene.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahhaha, sjukt bra!

2008-03-17 @ 21:41:10
Postat av: patrik @

HAHAHAHAHHA LOOOVE U !

2008-03-17 @ 21:50:05
Postat av: fia

har du inget liv eller? :s så patetiskt. Hur kul skulle DU tycka att det var om du var en stor bloggare och någon gjorde en blogg där dom "driver" om att vara dig? va?! det skulle inte vara så kul va? lämna bara henne ifred om ni inte gillar henne. fattar inte det roliga med att göra sånt hära. skit i henne bara om det är så att ni inte gillar det hon skriver/gör. tänk lite och skaffa dig ett liv!

2008-03-17 @ 22:04:05
Postat av: Marit

Men herregud vad patetiskt! Du måste ju ha ett jävligt sorgligt liv om du har tid att ägna all din tid till sånt här. Fy fan vad jävla skrattretande! JÄVLA FJANT!

2008-03-17 @ 22:19:36
URL: http://marittt.tjejsajten.se
Postat av: Marit

Men herregud vad patetiskt! Du måste ju ha ett jävligt sorgligt liv om du har tid att ägna all din tid till sånt här. Fy fan vad jävla skrattretande! JÄVLA FJANT!

2008-03-17 @ 22:19:48
URL: http://marittt.tjejsajten.se
Postat av: T`

haha klockrent (A)

2008-03-17 @ 22:22:51
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE
Postat av: Peter Eek

Så himla snyggt kopierad stil. Från alla "aja", särskrivningar, "de och dem på fel ställen" och egotrippar till penningfixeringen.

Fortsätt. Snälla!

2008-03-17 @ 22:41:46
URL: http://www.frianyheter.blogspot.com/
Postat av: svar till marit & fia

vaddå patetiskt?? om nån vill göra narr av blondinbella låt den personen göra det varför bryr du dig?! Hon får väll tåla lite eftersookkm hon är den STÖRSTA bloggaren i svergie som hån är så stol över!!

2008-03-17 @ 22:41:59
Postat av: daniella

hahaha men gud folk.
ta det med en nypa salt XD

KLOCKREN BTW :D

2008-03-17 @ 23:48:36
URL: http://www.STYLEbyAM.blogg.se
Postat av: Emelie

Hahahhaa! HUMOR!

2008-03-18 @ 00:07:50
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Man har inte botox i läpparna ditt dumma arsle, man har restylane eller perlane i läpparna. botox är till för att släta ut rynkor i pannan. Åsna.

2008-03-18 @ 00:13:10
Postat av: lenie

hahah yes!

2008-03-18 @ 00:14:53
URL: http://leenajoutsemo.blogg.se
Postat av: M

hahah jag älskar fias kommentar där uppe. hon bevisar verkligen hur minimal hennes förståelse för ironi måste vara. Det fattar väl vem som helst, att med framgång kommer inte bara lycka, och härlighet utan också människor som inte gillar en och som kommmer att skriva om det. Jag gillar inte BB, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra - men om hon har någonting överhuvudtaget innanför pannbenet så tar hon den här bloggen som ett erkännande, och absolut med en nypa salt. hoppas du förstår det, annars är du nog hjärndöd. för det här förstår fan en råtta.

sen att alla inte har samma humor, (eller någon humor överhuvudtaget.. eh he he) det kan ju inte therealblondinbella hjälpa.

älskar fan den här bloggen, sluta aldrig!
x

2008-03-18 @ 09:22:30
Postat av: uffe

Hur klockrent som helst!!!!!!

2008-03-18 @ 10:19:32
Postat av: mrX

hahahahahahahaha

2008-03-18 @ 14:56:19
Postat av: Anonym

man sätte botox i läpparna också, för att dra "tillbaka" dom, jävla åsna!

2008-03-18 @ 15:29:08
Postat av: singelmamman

hahahha...vad roligt!

Här kommer jag kika in i fortsättningen!

2008-03-18 @ 16:20:40
URL: http://singelmamman.webblogg.se
Postat av: Anonym

hahaha så jävla rätt, fortsätt snällaaa!!!!!!!

2008-03-18 @ 22:01:35
Postat av: Anonym

hahaha så jävla rätt, fortsätt snällaaa!!!!!!!

2008-03-18 @ 22:01:47
Postat av: Anonym

Man har inte botox i läpparna ditt dumma arsle, man har restylane eller perlane i läpparna. botox är till för att släta ut rynkor i pannan. Åsna. (--- den kommenntaren är rolig som fan XD.. Orka idiotförklara ngn för den itne vet det eller... det är en riktig jävla blondina med rattar av sillisar o botox i ansiktet som skrivit den :D..

2008-03-18 @ 23:56:11
Postat av: Aleexii

Svar på #23... Blogget är uppbyggt på ironi :)

2008-03-19 @ 10:20:05
URL: http://aleexii.blogg.se
Postat av: Ia

YES! Riktigt, riktigt roligt det här ju! Trodde höjdpunkten var att få se "bellan" göra bort sig i debatt (Tobias Persson ägde henne riktigt hårt) men det här är kanske snäppet bättre! Kör hårt

Kan tyvärr inte be om en bloggfika, eftersom jag inte ens bor i närheten antar jag... Synd, skulle mer än gärna träffat upphovsmannen/kvinnan och gett denne en kram!

2008-03-19 @ 12:14:19
Postat av: Annika

Hahah fan vad rolig din blogg är!!! Fick mig ett riktigt skratt - you made my day!! =D

2008-03-19 @ 20:54:38
URL: http://annikaedvardsson.blogg.se
Postat av: Mill da Pill

continue with the blogg, please!

2008-03-20 @ 15:55:30
URL: http://mill3n.blogg.se
Postat av: Linn

Du är hennes största fan va? Jag är bombsäker på att du vill slicka hennes röv. Du är så avunsjuk så det är creepy. Liksom till och med att du gör en blogg om henne. Oh lord. Hur ska detta sluta? Vad är det för fel på henne EGENTLIGEN? Ok, jag håller ABSOLUT inte med om alla hennes åsikter. Men en människa måste faktiskt tycka och tänka precis vad dom vill. Och sen det där med "Miss Piggy", vad jag ser så har inte Isabella plysch material på sin hy och inget gristryne heller. Ni driver om en människa, ingen jävla insekt! Isabella har känslor hon också. Hon tjänar sina egna pengar dessutom. Och det är mest pg.a av folket som läser hennes blogg. Så ni som hatar henne; jaa, ni ger henne miljoner. Självklart så är jag inte hennes största fan, för jag tycker själv att hon har dumma uttalanden om en massa saker, men det respekterar jag. Ok om ni tycker helt olika, men att ni ger er på hennes utseende är både patetiskt och pinsamt.
Skäms ni inte alls? Ni visar ju bara hur avundsjuka ni egentligen är!

2008-03-20 @ 21:30:25
URL: http://linnberglund.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

Jag slår vad om att Linn pullar till BB.
Staackaars.. är vi dumma mot din gudinna? =(
Men ät skit för fan, du gillar henne, fine, but we dont så du kan hålla dina jag-älskar-henne-så-mycket-så-jag-dör tal för dig själv.. eller bättre, skriv ett kärleksbrev till BB.

FORTSÄTT BLOGGA.
Sjukt hur rolig du är. =D

2008-03-21 @ 15:42:40
Postat av: Jenny

sjukt roligt XD keep up the good work!

2008-03-22 @ 00:05:48
Postat av: malin

Haha till er som klagar på den här bloggen,ni behöver inte läsa den. Gillar ni inte den & om personerna som skapat detta är patetiska,varför slösar ni eran tid på att kommentera? :)

Rolig blogg.

2008-04-01 @ 20:20:01
URL: http://misstrash.blogg.se
Postat av: Anonym

du ääääääääääääger

2008-10-13 @ 17:45:45
Postat av: jessy

ahahahahahahahahahahah asså FETT NICE DU ÄR

2008-12-11 @ 16:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0