Ursäkta.

Ja oj Gud. Jag måste be mina 10 000 dagliga läsare så hemskt mycket om ursäkt. Nu var det länge sedan jag skrev. Men som Sveriges största bloggerska måste ni förstå att jag kan ha haft fullt upp hela helgen.

I lördags var jag till exempel ute med MrX (Nils) och festade. Och utgång=nedgång. Oj, jag har helt och hållet legat däckad ända sedan dess. Jag fick någon arbetarklassburk som det stod typ Rekorderlig cider (2,25) på. Allstå, hur många sådana skulle inte jag kunna köpa liksom. Vilken cider kostar bara 2,25 kronor?! Det måste ju vara arbetarklassdricka. Finns inget annat svar. Men hur som helst, jag tog en klunk och efter det känndes det som att ett rus gick genom min kropp och då var jag ju bara tvungen att ta en klunk till. Sen efter det kommer jag inte ihåg vad som hände.

Idag har jag iallafall spenderat ännu mer pengar. Nu när jag ändå har brutit min no-spending-mars kan jag ju köra på för fullt tänkte jag. Och jag gick förbi en tandläkare och tänke: PERKEKT, mina tänder som har börjat gulna av all dressing på caesarsalladen, måste blekas, NU!
Men där inne satt det flera personer i kö?! KÖ? Blondinbella står inte i kö! Så jag gav dem helt enkelt 5000 kronor var för att jag skulle få gå före och så fick jag in tandblekning tillslut.

Sen efter skolan på väg hem gick jag förbi den nyöppnade pälsaffären på hörnet. Där i skyltfönstret såg jag den perfekta väskan. Som skulle passa helt underbart bra till mina fem bärbara datorer. Så jag köpte tio stycken. Ifall jag skulle få för mig att köpa några fler datorer tänke jag. Det hela gick bara på 37 000. Inte så farligt.

Men nu måste jag sova, klockan är nästan midnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon käkade en räksallad idag, och inte ceasar... måste inte detta dokumenteras? :P Fortsätt blogga! Underbart!

2008-03-11 @ 18:24:21
Postat av: A

Haha, helt underbart :D fy fan vad bra med någon mer som ogillar denna otroligt dumma person. Fortsätt så :)

2008-03-11 @ 22:32:39
Postat av: A

Haha, helt underbart :D fy fan vad bra med någon mer som ogillar denna otroligt dumma person. Fortsätt så :)

2008-03-11 @ 22:32:50
Postat av: mannee

HAhahaa Love you :D

2008-03-11 @ 23:31:34
Postat av: Natha

Haha jag älskar dig! Till skillnad från blondinbella har du ju iaf humor! sluta inte skriva.

2008-03-16 @ 19:48:25
Postat av: Johan

Riktigt underhållande faktiskt! :D

2008-03-17 @ 13:06:05
Postat av: Anonym

"Så jag köpte tio stycken" Så kul, jag skrattar högt!

2008-03-17 @ 14:39:36
Postat av: Nora

Hahahha snyggt :D

2008-03-17 @ 14:53:53
URL: http://aife.tjejsajten.se
Postat av: alexandra

haha jag satte kaffet i fel strupe för att jag garvade så :D

2008-03-17 @ 15:07:19
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: ACO

Underbart!! =)

2008-03-18 @ 20:45:02
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0